Продължаваме с драмите.
Студена е отвратителна за каране вече. Паля, работи на 1500 оборота и както кротко си мърка - изведнъж загасва
Мамка и! Паля, работи нормално, слез 10 секунди почва да притриса на някакви супер ниски обороти, след което се изфорсира до 2300 - и пак пада на някакви 500.
Другото - Ха спира, ха не. Педала става на камък все едно не работи мотора.
Проверих маркуча на сервото - не изпуска. За по-голяма сигурност го смених с нов. МНЕ! Пак си е същото - идеи?
Най-новото - свалих и почистих дюзите с ултразвук, смених отново бензиновия филтър и сипах 10 литра ОМВ 100 и 10 литра ОМВ 95 - Е НЕМА ТАКЪВ ЗМЕЙ! Много ме радва, че когато загрее мърка като котка а като я ритна над 3500 оборота ... майката си трака. Поръчах си нови щанги и пеперуда, но ще сменям напролет, че сега е
Въпроси за калниците - един съфорумец ми сподели, че калниците са "мишън импосибъл" за сваляне и повторна употреба. Имали кант и силикон и ей такива работи. Някой от вас да се е сблъсквал с проблема - задни калници, демонтаж и т.н.?
Студена е отвратителна за каране вече. Паля, работи на 1500 оборота и както кротко си мърка - изведнъж загасва

Другото - Ха спира, ха не. Педала става на камък все едно не работи мотора.
Проверих маркуча на сервото - не изпуска. За по-голяма сигурност го смених с нов. МНЕ! Пак си е същото - идеи?
Най-новото - свалих и почистих дюзите с ултразвук, смених отново бензиновия филтър и сипах 10 литра ОМВ 100 и 10 литра ОМВ 95 - Е НЕМА ТАКЪВ ЗМЕЙ! Много ме радва, че когато загрее мърка като котка а като я ритна над 3500 оборота ... майката си трака. Поръчах си нови щанги и пеперуда, но ще сменям напролет, че сега е

Въпроси за калниците - един съфорумец ми сподели, че калниците са "мишън импосибъл" за сваляне и повторна употреба. Имали кант и силикон и ей такива работи. Някой от вас да се е сблъсквал с проблема - задни калници, демонтаж и т.н.?
Comment